13 september 2010

Klippning

Jag har ju som ni vet funderat ett tag på det här med klippning och kollat olika frisyrer. Idag skulle jag gå och boka en tid för klippning och av en slump hade min frisör fått en av bokning så hon hade tid på en gång. Så från att fråga om tid blev jag klippt och det känns underbart!!!
Vet inte riktigt om det är lik någon av de jag hade på förslag men jag är väldigt nöjd med resultatet. Hade ju inga bilder med mig och kom inte ihåg riktigt heller hur de såg ut som jag hade.

Vad tycker ni?? Är det likt någon av de jag hade på förslag?? Jag tycker inte det personligen. Först ett kort på mig från i slutet av Augusti.

FÖRE



EFTER


Vilken frisyr är bäst tycker ni? Lite tjockare o längre eller kort och tunt? Jag tycker om båda och vore det inte för mitt jätte tjocka hår så skulle jag gärna ha det lite längre som på översta bilden men det är så otroligt jobbigt när det blir så där tjockt så jag inte behöver ha mössa när det är -20 grader för öronen värms ändå liksom.

1 kommentar:

  1. Din frisyr blev jättefin !!! :D liknar min ;)

    Kramar!!

    SvaraRadera