5 augusti 2010

Klippning

Mitt hår börjar bli långt och tjockt igen så jag har smått börjat fundera på ny klippning. Frågan är om jag ska ha samma som sist eller om jag ska göra en ändring?? Tänkte att ni kunde vara med och bestämma :-) jag har tittat runt lite på nätet på olika hårstils sidor och även kollat bilder på kändisar med kort hår. Jag gillar verkligen Hayden Panettiere's senaste stil

Image and video hosting by TinyPic

Hon är ju lite rund i ansiktet men jag vet inte om jag skulle passa det. Vad tror ni?? Tror visserligen att jag skulle kunna göra sån frisyr nu då hon i stort sett bara har kletat i en massa vax och det är ju inte så svårt.
Annars så hittade jag nedanstående två frisyrer också som jag gillade. Vad tror ni?


Image and video hosting by TinyPic

Den här är ganska lik det jag har nu. Lite längre på toppen och kort i övrigt. Det var tydligen inne nu och jag har sett många som har så. Tror dock att jag hade lite för kort hår när jag klippte mig för att få den där riktiga mode frisyren.

Image and video hosting by TinyPic

Sen skulle jag nog inte har exakt den stilen, pekandes åt alla möjliga håll, men den frisyren.

Vad tycker ni?? Det är så svårt och någon gång skulle det ju vara lite skoj att komma till frisören och vara förberedd :-) Sen jag började klippa mig på Våxnäs så har jag sagt att hon, Emma, får bestämma för jag vet inte. Så nästa gång tänkte jag komma med eget förslag men det är svårt eftersom man inte vet vad man skulle passa i.

4 kommentarer:

  1. jag gillar bild nr 2.de frissan tror jag du skulle passa i,lite lik den du har igentligen men, jag diggar den.. Blir nog bra!! =) lycka till // jessi

    SvaraRadera
  2. Hm... svårt.. tror att du skulle passa i alla tre frisyrerna :) men personligen så gillar jag dom två sista ;) ja den på andra bilder liknar ju den som jag själv har. mycket på huvet och kort på sidorna och i nacken :)
    Ta den du känner mest för :)
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker frisyren på bild nr 2 var finast och den skulle du absolut passa i! :-D

    Hur har det gått på skolan?

    SvaraRadera
  4. Hi there,

    I personally think that the last two hairdos are rather similar! I dont like Hayden's hair too much. I think its a nice hairdo when you go out at night, but I cant really picture you wearing this at the supermarket at 10am in the morning! LOL See my point? ;)
    I like the wild and longer look in the 2nd and 3rd picture, I totally agree with you! You should grow your hair out for a months or two longer and try to get more layers! That would look perfect! :)
    *hugs

    SvaraRadera