5 november 2011

Statestik

Sen Maj 2009, när jag startade denna blogg, så har bloggen haft 3223 besök.

Sverige 2 943
USA 132
Norge 34
Tyskland 31
Spanien 22
Singapore 18
Ryssland 15
Kanada 14
Finland 9
Danmark 5


Måste faktiskt säga att det är en otroligt udda spridning på besökarna. Jag menar, Ryssland och Singapore liksom??? Undrar vilka dom är allihop?? Jag har ju inte bloggen med i Google sök och skriver aldrig ut den på några andra bloggar heller utan använder mig då av adressen till pyssel bloggen.
Visserligen går det att komma hit från pyssel bloggen så det kan ju bero på det.
Om det är någon som läser detta som inte känner mig personligen så skriv gärna en rad och berätta vem du är - det är alltid skoj att vet vem som läser.

If anyone readin this, who doesn't know me personally, please write a comment and let me know who you are. It's always fun to know who's reading about me :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar