29 november 2011

London i April

Nu är det klart!!! Jag och syster drar till London i slutet av April!!!!!!!!!!!! *längtar*
Det kommer garanterat bli lite seightseeing - det är ju ändå London och jag har aldrig varit där. Mer än på Heathrow då - för tre år sen. Men den stora attraktionen sker på kvällen Söndagen den 29 April på London O2 Arena (känner mig som en fjortis som ser en Twilight film eller nåt....). Vi ska se inga mindre än New Kids On The Block och Backstreet Boys live!!! *dansar runt lite*

Syrrans gamla favoriter och mina på samma scen liksom. Kommer bli hur kul som helst och jag längtar som bara den. Avresa sker på Lördagen från Skavsta och hemresa redan på Måndag kväll men det är en lagom liten semester tycker jag. Vi ska bo på London Gueards Hotel som ligger vid Lancaster Gate, överblickar Hyde Park och i närheten av Royal Albert Hall. Kan det bli mer centralt än det för en otroligt billig penning??? Tror faktiskt inte det.

Resan i sig kommer att bli jätte kul. Inte ofta jag och syster gör sånt här tillsammans. Första gången vi reste någonstans utan föräldrarna, tillsamman alltså, var 2005 när vi var till Paris. Det gick ju bra då så det borde gå den här gången också.
London i all ära men höjdpunkten kommer ju att bli konserten - helt klart. I alla fall för egen del. De kommer till Sverige också i Mars men de har lagt konserten i Malmö av alla ställen. Hade förmodligen inte blivit så mycket billigare att åka dit, bo där och se dom än vad det är att åka till London. Plus att vi får båda lite semester och detta datumet passar syster bäst. Det är ju ändå lång ledigt då för henne och jag hade säkert också ändå tagit ledigt på måndagen då det är en "klämdag".


Är det April snart????

2 kommentarer:

  1. Men vad roligt!!! förstår att du är superglad!
    och längtar... STOR Kram!! :)

    SvaraRadera
  2. Åh så kul! Hoppas ni får det himla roligt du och din syster.

    Kram

    SvaraRadera