12 juli 2011

Semester

Är hemkommen efter min lilla mini semester. Känner inte alls för att gå till "jobbet" imorgon. Skulle tagit ledigt hela veckan ledigt istället.......suck - lätt och vara efterklok.

Har haft en helt underbar helg!!! Både Sandra och hennes familj är underbara människor och jag längtar tills jag kan åka tillbaka!. Ville absolut inte åka där ifrån.
Vi har gått en hel del. Sett väldigt mycket bl.a. slottet i Heidelberg, Luisenpark i Mannheim och omgivningarna i Ludwigschafen där Sandra bor.

Vi skulle ha varit på en gratis konsert i Lördags men det började regna så vi struntade i det. De som var med på konserten var bl.a. Ricky Martin och Sunrise Avenue - hade varit skoj att se men vill inte vara ute när det regnar och det kom väldigt mycket dessutom.
Istället för gratis nöje gick vi och hyrde två filmer ("Men who stares at goats" och "The ghostwriter"). Fastnade vid slutet av Tyskland - Japan matchen i fotbolls VM och såg bara den ena ("Men who stares at goats"). Den var helt okej. Vi var grymt trötta dock efter en hel dag i solen med mycket gående så vi somnade av och till både jag och Sandra *haha*

Jag och Sandra i Mannheim

3 kommentarer:

  1. Tack för blogg post!
    Skönt med mini sememster :) fin bild

    Ska du komma upp till Stockholm nu i sommar? ingen räkbåt med aioli??

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att jag kan åka till Stockholm. Eftersom jag åkte till Tyskland så vet jag inte om jag har råd men jag ska räkna på det så får vi se. Har jag råd blir det bara någon dag och antagligen inte några räkor med aioli. Vi får hitta på något annat istället :-)

    SvaraRadera
  3. Ok :)
    Hör av dig!

    Kram!! <3

    SvaraRadera