3 juli 2011

Gamla bekanta

Sen midsommar har jag varit blomvakt åt kusin V och sambon. Var dit idag och vattnade lite och vädrade ur lägenheten. Även om persiennerna är ned dragna och vädringsfönstren är öppna så blir det väldigt kvavt inomhus om det inte får komma in rikligt med luft eller hur? Och så kvavt det har varit de senaste dagarna så var det som att kliva in i en bastu där!!!

På vägen hem stannade jag till på stan för att kika runt lite. Köpte tre nagellack på Kicks som jag ska ha med mig till Tyskland nästa helg. Hoppas bara färgerna blir bra. Ska ha med mina färger också tänkte jag och är det någon av de jag tänkt ge bort som inte faller i smaken så kanske någon av mina göra det :-)

Väl inne på Kicks så fick jag syn på en barndomskamrat som jag nog inte sett på fem år elle nåt sånt; ändå bor vi i samma stad!!!
När man inte har sett någon på så länge så är det en hel massa som man har att gå igenom så vi tog en fika (om man nu kan kalla en kaffe, för henne, och en ice tea, för mig, för fika).

Vi gick nog igenom det mesta och det var otroligt kul!!!! Tyvärr tänkte ingen av oss på att ta nummer av den andre men vi ses väl igen om typ fem år *hahaha*
Nä jag får haffa hennes mor hemma på ica i FIF när jag är där nästs gång. Brukar ju springa på henne där lite då o då :-)

Nu tittar jag på reprisen av Trinny & Susannah i Karlstad och är grymt sugen på nutella choklad men jag har också ont i magen och inga pengar alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar