24 juli 2011

IKEA

Var ju en sväng till IKEA idag. Mitt mål var att köpa nya glas och klädhängare - kom hem med det och en del andra saker. Det brukar ju alltid bli mer än man tänkt sig när man är till IKEA.......
Glasen är i storlekarna 22 cl, 33 cl och 48 cl - sex av varje.


Den gröna borsten och skyffeln till balkongen. Bra att ha till blomskräp.
Ny tvättkorg - inspirerad av kusin V :-) Har haft en mindre tvättkorg förut men det är bra att ha en stor som är dubbel så man kan sortera tvätten på en gång.

Lampa att ha i hallen där man hänger upp jackan o tar av skorna. Äntligen!!!! Efter nästan 6 år så har jag en ordentlig lampa där. Nu ser du nåt nästa gång du kommer hit Heléne ;-)

Klädhängare - både svarta och vita. Det är ju utförsäljning på dessa så jag köpte åtta stycken förpackningar med fyra galgar i varje. Nu behöver jag bara kläder att hänga på dom också.

Ett svart paraply med vita prickar. Har "bara" ett litet, som får plats i handväskan, som är kanon när man går på stan men ibland är det bra med ett större tycker jag.

Tjusig glasburk att ha bommuls tussar i, ska självklart stå i badrummet.

Och en ny mugg för min tandborste. Tyvärr fanns den inte i samma färg som burken ovan men det får gå ändå.

Hade gärna tagit en sväng på Bergvik också och tittat lite, skulle behöva ha en ny kofta då min gråa har blivit så formlös och den är väldigt väl använd, men ville inte gå runt och bära på IKEA sakerna hela tiden så det får bli en annan gång. Eller så beställer jag en på ellos.se

3 kommentarer:

  1. Fina saker du hittat/käpt!!
    En kofta hittar du ska du se :)

    Kul med uppdatering här :D

    Kram!! <3

    SvaraRadera
  2. *hehe* Jag vet att jag inte uppdaterar speciellt ofta men jag sitter så sällan vid datorn och att uppdatera från mobilen suger - så himla dålig kvalité på Blogger-appen :(
    Ska försöka bli bättre dock :)

    SvaraRadera
  3. Förstår... knasigt med mobiler ibland mm
    Tack så mycket :)
    Ser fram emot alla nya inlägg som kommer att dyka upp här! :D det är kul att följa dig i vardagen.

    Kram!

    SvaraRadera