12 juni 2011

Shopping

Var till Bergvik med föräldrarna idag på vägen hem till mig. Pappa åkte till IKEA medan jag och mamma var in på KappAhl och handlade lite nya kläder. Tycker inte att jag har några tröjor att ha på mig till miljoner byxor jag äger. Mest bara linnen på sommaren och det är inte alltid som jag tycker det passar att bara ha ett linne. Med en tröja över funkar det ju absolut men ibland är det för varmt med tröja också. Svårt det där tycker jag. Det fick bli lite nytt i alla fall.



Hittade inga bilder på de två linnen jag köpte på webshopen så det fick bli mina egna foton istället



Det blev också en t-shirt till pappa



Sen vet jag inte riktigt hur det gick till men när jag kom fanns det bebis kläder i min påse också. Måste ha varit någon som lagt fel.........

3 kommentarer:

  1. Vilka fina tröjor!!! kul med lite nytt :)
    bebiskläder? jag förstår ingenting ;) ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Heheh ja de bara hände va,att bebis kläder hamnade i din påse. *L* snygga tröjor,skulle med vilja ha lite nytt.men då får jag nog ta bort lite av de jag har. =)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Jessica - nä jag vet inte alls hur det gick till. Måste ha fått dom med på köpet eller nåt *fniss fniss*

    SvaraRadera