12 juni 2011

Fotokavalkad

Jag har ju lovat kort på vad jag gjort på sista tiden så det är lika bra att sätta igång antar jag.

På kusins 35-års fika blev vi bjudna på, bland annat, denna smarriga marrängstårtan som helt och hållet var hemmagjord. Sliskigt god var den!! Kan lova att den inte var lika fin efter att alla hade varit där och skärt i den *haha*

Rövade med mig mor och far en sväng till Kristinehamn då jag ville till Mazzarin och handla lite. Vi tog en tur ut i skärgården till Picasso-udden. Har ni inte varit där så kan jag verkligen rekommendera att besök. Måste vara Sveriges finaste udden!! God glass har dom också.


Har ju gjort annat också förstås bland annat så har jag ju varit på skolavslutning och Gladiatorerna.Tyvärr blev de övriga korten inte speciellt bra så ni får nöja er med detta helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar