31 maj 2011

Ingen rubrik

Nu hoppas jag att jag ska vara klar med matten. Orkar inte göra om provet en gång till så jag hoppas innerligt på att jag har minst 15 rätt på detta prov nu. Det är det jag behöver för att få godkänt i kursen + godkänt på alla tester och inlämningsuppgifter.
De två sista inlämningsuppgifterna har jag fått godkänt på så nu hänger det på provet. Känner mig inte säker för fem öre men det återstår att se hur det går.

Var inne på Indiska för ett tag sedan (då jag köpte min nya te mugg som jag lagt ut på Facebook) och såg en så fin klänning. Provade den i stl L men vad fasen jag fick den ju inte ens över bysten!!!! Blev väldigt besviken måste jag säga.



Inte den bästa bilden men jag glömde bort att fota den lite bättre när jag var i provrummet och jag är inte den som fotar så att det syns ute i butiken. Fick smyga lite medan personalen beundrade blommor som någon av dom precis fått levererat.

På tal om blommor så kastade jag bort gamla uttorkade sådana på balkongen förut. Så nu vill jag ha dit nya. Problemet är ju den att jag har konstant sol vid balkongen och det är en massa äckliga avgaser där hela tiden. Det är inget kul att ha saker på balkongen eller sitta där ens på grund av detta. Vill så gärna ha inglasat!!! Men det är ju så dyrt. Priserna verkar ligga runt 40.000:- och det har ju inte jag tillgång till. Just balkongens läge är en av ytterst få nackdelar med mitt boende. Skulle inte ha något emot att ha balkongen på framsidan och då med sol förstås.

Bild lånad från styleroom.se

Apropå styleroom.se - vilka underbara hem och idéer det finns där!!! Nu vill jag ha hus, gärna modell större, och pengar att inreda för. Men min inredningssmak velar åt alla möjliga håll och kanter tycker jag så jag skulle nog få anställa någon som vet vad han/hon gör för att fixa jobbet åt mig.

Nej nu får det bli lite matlagning - börjar känna mig hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar