28 maj 2011

Icke tycka om

Fase vad jag avskyr matte!!!!! Bara så att ni vet. Super duper svårt är det och jag är väldigt tveksam om jag kommer klara omprovet på måndag. Jag behöver fyra - gärna fem - rätt till utöver de jag kunde på första försöket (som jag säkert inte kommer kunna andra gången haha) för att få godkänt på provet. Men för att få godkänt i kursen behöver jag klara av de två sista inlämningsuppgifter som jag har kvar. Kämpar som fan just nu för att förstå det här men det går inget vidare måste jag säga.
Har engagerat många människor för att få ett tal uträknat - till o med en bekants svärfar skulle titta på det.

Nej nu ska jag återgå - rasten är slut. Återkommer med mer bloggande både här och på scrappen när matten är slut för gott.

1 kommentar:

  1. Hoppas provet gick bra.... att det kändes bra. håller tummarna för dig att du klarade det den här gången.

    Styrkekram!!

    SvaraRadera