7 februari 2011

Irriterad

Har precis pratat med någon snubbe från ett premiepensions bolag och det är inte första gången de ringer till mig heller.
Precis som de flesta av dessa bolag så hinner man knappt svara på första frågan innan de ställer nästa o nästa o nästa.
Så när jag då snällt försöker säga att jag har tjänsten gratis via Swedbank i ett år (tack vare att jag blev nyckelkund hos dom i höstas) så får jag ta i lite för att få fram det jag vill ha sagt.
"Om jag bara får prata klart och förklara för dig hur det är........."
"Nej men här kommer vi ingen vart."
KLICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gubben la på i örat på mig!!!!!!!!!!!!!!! Sånt där kan jag bli helt skogstokig på och framför allt när jag inte ens ges chansen till att få förklara för honom.
Jag hoppas nästan att de ringer igen nu under dagen för då jävlar!!!

Irriterad så in i bomben är jag nu och var tvungen att få skriva av mig lite.

I övrigt så har jag skickat in en ansökan på ett sommar jobb idag och om någon timma ska jag iväg till vårdcentralen för ett gynekologiskt cellprovskontroll. Vill inte direkt men det är väldigt bra att få det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar