25 februari 2011

Facebook

Idag när jag kom till Arcus så fick jag frågan: "Var det du som fick med dig blomman hem igår?"
Först kopplade det inte riktigt men sen så kom jag ju på att det var någon som fått med sig den stora retroblomma stans från pysslet igår kväll och jag hade kommenterat den status uppdateringen på Facebook i pyssel gruppen som vi har där.

Idag har jag undersökt om det på nåt sätt går att censurera från mina vänner vad jag kommenterar på men det var så fruktansvärt mycket att läsa så jag orkar inte. Lite privatliv måste man väl få ha bara för att man råkar ha Facebook tycker jag. Visserligen gör det väl inget så men jag brukar ju inte direkt gå in o läsa vad mina kompisar har kommenterat till andra om det inte är gemensamma vänner så jag ser kommentaren i förbi farten liksom.
Lite smått olustigt men sak samma. Det är ju inte direkt så att jorden går under för det, som tur är annars hade någon världen varit ett minne blott nu.

Ska iväg till affären med mor o far och handla lite. Eller ja dom ska handla själv ska jag bara följa med och hjälpa till lite. Går fortare om pappa inte behöver dra både rullstolen och kundvagnen liksom.

1 kommentar:

  1. då får du nog dölja Scrapbooking kalrstad för "vänner" eller nått?
    just VAD folket läser är nog rätt svårt tyvärr.
    men man kan ju "dölja"- :)

    SvaraRadera