11 mars 2011

Lite shopping

Har varit på stan idag och tittat lite. Tänkte utnyttja 20% rabatt på KappAhl så det blev en jeans skjorta (bild kommer senare då jag inte hittar någon på nätet). Det blev även några hemligheter som jag får avslöja vid ett annat tillfällen när respektive mottagare fått dom :)


För tillfället så intas det lite lunch - snart dags för middag men jag får väl skjuta på det lite :) Korven är inte tinad än heller så det gör inget.
Lunchen består av, vilket jag varmt kan rekommendera om man gillar soppa, Keldas gulaschsoppa.



Kan också rekommendera deras Toscanska tomatsoppa samt Soup in a cup Tomatsoppa - snabbt, gott och enkelt! Fast det gäller ju att man gillar soppa och tomat förstås. Och jag som inte tycker om tomat alls tycker dessa soppor är super goda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar