15 januari 2011

Bortglömd

Min högersida tyckte tydligen att den var lite bortglömd så idag, efter mina kalasande vänner hade åkt hem, så skaffade jag mig ett blåmärke och lårkaka på höger utsida av låret.

Jag var på väg ut i köket men kom på att jag skulle ju kolla på nätet vilken tid som handbollen började så för att göra det på en gång så var det tvär nit och tvär vändning. Vilket jag inte visste var att jag hade mamma bakom mig och även om hon hann och registrera att jag vände mig om och släppte gasen på permobilen så stannade den inte direkt och körde rakt in i mig. Styrdelen av åkdonet kördes rakt in i mitt lår och det gjorde fruktansvärt ont kan jag lova.

Just nu är jag lite stel, tung och oerhört öm i hela låret. Men vad tusan detta syns inte i alla fall och det är väl tur det *haha*

Att fylla 30 är farligt och inget jag rekommenderar :)

1 kommentar:

  1. Aj aj aj!! otur du har haft hittills gumman *kramar*

    själv så har jag klarat mig.. peppar peppar ta i trä ;)

    Ta hand om dig vännen!!

    SvaraRadera