22 januari 2011

Shopping

Var på stan med Jessica idag och shoppade lite. Var ett tag sen vi umgicks så det var super trevligt och vi passade på att ha lite födelsedags firande ihop. Blev både lunch och fika på stan. Lite helg lyx så där :)

Jag har i många år bojkottat H&M totalt men jag tycker de har väldigt mycket fint och jag är, eller var, i behov av en ny cardigan/kofta och den inhandlades på H&M faktiskt.



Plus att det blev en liten body till Jessica och Kristoffers bebis där också. Hittar tyvärr ingen bild på den men den är vit/grå randig också står det "Mum + Dad = Me" på den. Super söt!!!!

Sen var vi in på Gina Tricot, också en affär som jag kanske inte har bojkottat men aldrig direkt handalt på. Skyller på Heléne att jag börjat gilla deras kläder *hihi* Man kan ju faktiskt inte få en hel säck med kläder utan att påverkas liksom :)



Denna hood tröja köpte jag mig. Jessica köpte den också - fast i rosa :)

Sen blev det en axelväska från Liljas Väskor. Behöver ha en ny som jag kan stänga ordentligt nu när jag ska börja på KomVux på Måndag. Kan ju inte komma tid med en gammal sliten tygväska med trasigt blixtlås känner jag - även om det garanterat bara vore jag själv som stört sig på det.
Har tyvärr ingen bild på väskan just nu men jag ska fota den och så så får ni se vid ett senare tillfälle.
Köpte också ny parfym, Björn Borg Clean Green från Love All serien




Nu ska det bli handboll och hemmagjord pizza!!

1 kommentar:

  1. Hihi!! ja de var riktigt trevligt.. =) blev ju lite shopping..

    SvaraRadera