28 december 2010

Ny skrud

Är så trött på att aldrig hitta en layout som jag tycker passar mitt innehåll här i bloggen så det får bli stilrent och vitt ett tag tills jag hittat hem helt enkelt. Vet ju inte vad jag vill ha heller så det är svårt att hitta det där lilla extra.

Utmaningen "Once a day" kommer att fortsätta så småningom. Har fått totalt stiltje och vet inte vad jag ska skriva så har ett litet uppehåll. Kanske skulle döpa om det till "Lite då o då listan"?? :-)

Idag har jag varit hemma hos mig och kollat läget. Var en sväng på stan med Helene också. Det var trevligt och som sagt, något vi får göra oftare :-)
Igår kväll var jag på bio med syster och hennes J. Vi såg "Harry Potter och dödsrelikerna - del 1". Den var kanon bra och jag ser fram emot tvåan som kommer till sommaren. Kändes inte alls att den var 2.5 timma lång måste jag säga. Hade lätt kunnar se andra delen på en gång om det inte vore för det fruktansvärt obekväma stolarna de har på Filmstaden.

Är nu tillbaka i Forshaga ett par dagar. Imorgon blir det lite matte B och umgås med min mor medan pappa jobbar. På torsdag ska jag hem till mig igen för att vara där till nästa helg. Nyår kommer att spenderas hemma hos mig, med mig själv, CSI NY säsong 5 och WII spelande :-)
Fick mig ju ett rött super snyggt WII i julklapp så det blir lite Super Mario Bros och Donkey Kong spelande.

Vad ska du/ni göra på nyårsafton??

1 kommentar:

  1. Tycker att layouten passar.. stilrent som sagt. ja jag skulle nog oxå behöva en pause i varje dag skrivandet, Tycker inläggen blir lite småtråkiga. =/ På nyår blir de lugnt,vara lite hos kristoffers föräldrar tror jag.

    spela wii låter trevligt. fast kanske inte själv. kram på dig // jessi

    SvaraRadera