7 december 2010

Något jag ångrar

Dag 19 - Something you regret

Tyvärr så finns det en hel del som jag ångrar men det är mest små saker som t.ex. varför sa jag inte så där i den situationen eller varför köpte jag den där saken när jag egentligen skulle behövt köpt mjölk. Ja ni vet saker och ting som de flesta ångrar någon gång i livet.

Men en sak som jag verkligen verkligen verkligen ångrar och det är att jag inte följde med och spenderade den där dagen i Oktober 1995 med morfar medan mormor var med mamma någonstans. Det var min sista chans att umgås med morfar då han gick bort några dagar senare. Tyvärr en möjlighet jag aldrig kommer få igen men jag vet ändå att morfar inte var ledsen för det. Han tyckte säkert att det var lite skönt att få egen tid - ligga på soffan o sova eller läsa en bok, äta en limp skiva med ett halvt paket smör och en 5 centimeter tjock falukorvs skiva på eller vad det nu var han hittade på när han var ensam :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar