8 december 2010

December

Dag 20 - This month

Ja vi är ju en liten bit in i December. Snön har fallit och det är riktigt kallt i hela landet. Jag är inte speciellt förtjust i vintern överhuvudtaget. Jag antar att det har att göra med att jag har så mycket mer ont i lederna på vintern av kylan och allt är bara besvärligt tycker jag. Det hjälper inte ens att jag får paket två dagar på vinter halvåret utan jag vill helst ha sommar året runt. Egentligen borde man nästan bo på varmare bredd grader sex månader om året, någon som vill med??

Men trots min avsky för kyla och vintern så tycker jag ändå att det är en mysig månad med alla adventsstakar i fönstren, allt julpynt, söta små tomtar och lucior och allt annat mys som hör jul månaden till. Bjuder er på en av, enligt mig, Sveriges bästa röster i en av mina favorit jullåtar.

2 kommentarer:

  1. kunde unte kommentera scrapbloggen igår, tar här istället. kan du inte lägga upp en sida här då, som du kan fylla på med kort och text när du känner för att lägga upp scrapgrejjer. ?

    SvaraRadera
  2. Värst vad smart du var då ;-) Får fundera på det hela

    SvaraRadera