25 november 2010

Mitt innehåll

Dag 12 - What's in your bag

Ja det är inte så jätte mycket i min väska faktiskt. Har inte behov av att ha med mig super mycket saker.

* Min kalender + penna
* Handkräm
* Paraply
* Första hjälpen kit
* Orudis-salva
* Mediciner
* Passet
* Matlåda när jag ska till Arcus
* Plånboken
* Minttabletter

Sen tror jag faktiskt inte att det är så mycket mer om jag ska vara ärlig. Har inget blixtlås på väskan så jag vill inte ha för mycket i den. Måste verkligen skaffa mig en ny väska. Funderar på om jag har någon gammal hemma hos mamma och pappa på vinden. Får kolla det när jag kommer dit nästa gång. Har ju min svarta förstås men den kan jag inte ha över huvudet tyvärr för det ser så otroligt dumt ut!

Imorgon är det dag 13 och då ska ämnet vara "Your week" men jag tror faktiskt att jag tar den på måndag alternativt söndag kväll. Blir inte så mycket skrivet annars liksom. Roligare att skriva om kommande veckan än den som gått. Så morgondagens ämne kommer alltså att bli något annat eller så hoppar jag över morgondagen och skriver lite mer allmänt istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar