24 november 2010

Min syster

Dag 11 - Your siblings day

Egentligen skulle jag ha skrivit detta igår men orkade inte om jag ska vara ärlig plus att jag vet inte exakt vad jag ska skriva heller.

Min syster är sju år äldre än mig och jag har väl egentligen alltid sett upp till henne - även om jag inte alltid skulle erkänna det ;-)
Eftersom ålders skillnaden är så pass stor så var det väl inte så att vi var jätte tighta när vi var små, det är vi visserligen inte heller men vi kan umgås mer och bättre nu vilket jag är väldigt glad över. Jag tycker om att umgås med min syster. Jag tycker om min syster. Eller nä det gör jag inte alls det.

Jag älskar min syster! Och jag ser fortfarande upp till henne (även om hon är någon centimeter kortare än mig *hihi*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar