17 november 2010

Min dag

Dag 6 - Your day

Ja dagen pågår ju fortfarande men det händer inte speciellt mycket måste jag säga. Har ju varit till Arcus idag som vanligt och räknat några tal och varit lite social, så där lagom ni vet.
Innan jag kom till Arcus var jag dock iväg och lämnade blodprov - två månader för sent men å andra sidan; bättre sent än aldrig eller hur?

Vi fick sluta lite tidigare idag då ena halvan av handläggarna var hemma och den andra slutar 12.30 varje dag. Fick åka med handläggaren hem då hon också bor på Norrstrand vilket var tur för himlans vad ont i magen jag fick efter lunch. Nu känns det mycket bättre dock.

Hemma så borde jag tvätta och dammsuga men det får bli till helgen så istället dricker jag te och myser med tända ljus under en filt på soffan och Train på Spotify i sovrummet :)
Har precis beställt en sak men det är en hemlis. Kan avslöja den lite senare kanske *hihi*

Annars så händer det inte så mycket mer idag faktiskt. Ska laga mat lite senare är det tänkt.

För övrigt så är det lite trist att skriva varje dag utan respons......

2 kommentarer:

  1. Jag kommenterar :)
    Läser din blogg varje dag men glömmer ibland att lämna en kommentar... förlåt.
    Du är en bra bloggare Em och dina inlägg är alltid intressanta att läsa.
    Gillar dina "once a day" inlägg! blir spännade att läsa imorgon vad du har skrivit om.

    Kramen vännen!!

    SvaraRadera
  2. Och dina kommentarer är oerhört trevliga att få Emma :) Och tack för komplimangen, det värmer!! Kram

    SvaraRadera