14 november 2010

Mamma och Pappa

Dag 3 - Your parents day

Jag vet visserligen att alla, åtminstone väldigt många, säger det men är det någon som har världens bästa föräldrar så är det jag :-)
Dom ställer alltid upp, finns alltid nära, ifrågasätter aldrig mig eller min syster, ger oss båda så otroligt mycket och gör allt för oss. Jag är otroligt stolt över mina båda föräldrar och jag ser upp till dom väldigt mycket. De är mina förebilder i livet och jag skulle släppa allt om de så bad mig.

Det finns absolut inget ont att säga om mamma och pappa, vi har en när relation och vi har alltid haft det. De ger mig kärlek, trygghet, mod, styrka, hopp, tro och så otroligt mycket mer. De är min stöttepelare i livet och jag kan alltid vända mig till dom om det är något. De har aldrig försökt forma mig till att bli något som de inte blev, de har alltid lärt mig att vara mig själv och att jag duger som jag är. De har låtit mig få hitta mig själv i min egna takt och de har uppfostrat mig med mycket kärlek, respekt och tillit.

Jag älskar mina föräldrar något otroligt mycket och jag är glad och oerhört stolt att kalla just dom för mamma och pappa.

1 kommentar: