5 oktober 2010

Suck

Imorse när klockan ringde så kände jag i magen att den här dagen inte alls skulle bli som jag ville. Ont, illamående och jag frös väldigt. Precis samma som sist när jag hade ont i magen. Efter några vändor på toaletten och ett iväg skickat mail till Arcus lade jag mig igen. Skakade som ett asplöv och har nu extremt ont i kroppen och träningsvärk i benen......

Har kikat lite på min CV och annat smått o gott under dagen. Något vettigt måste jag ju göra känner jag. Är ju inte direkt sjuk men vill ändå inte åka till kursen och spendera tiden på toan liksom.
Ska fortsätta fila på den och sen får vi se vad det blir. Garanterat lite pyssel i alla fall då det inte blev något igår.

Sökte ett jobba igår också - deltidsreceptionist via Proffice. Får se var det är någonstans då det inte framgick i annonsen och om man får det. Håll tummarna tack!
Ska också försöka ta mig iväg till en brevlåda sen för att posta ett brev till Tingvalla-Bro som rä en fackförening. Jag har ju Handels nu och jag betalar, till facket och a-kassan, 560:-/månad!!!!!! Hur dyrt som helst!!
Går jag med i Tingvalla-Bro så tjänar jag över 300:- varje månad enligt grundavgifterna och det är helt klart värt att byta fackförbund och från a-kassan till alfa-kassan tycker jag. Är ju inte direkt bästa vän med Handels a-kassa heller så det skulle göra mig enbart gott komma ifrån dom. Dom får mig att må psykiskt dåligt och det är inte värt det längre.
Hoppas bara att jag får bli medlem i Tingvalla-Bro men det tror jag.

Nu ska jag se om min hemlagade kalops, för första gången, är ätbar. Om inte har jag köttfärssås i reserv :-p

PS: Har scrap bloggat också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar