30 september 2010

Tjejkväll på stan

Åh herre gud vad folk det var på stan ikväll!!! Var in på tjej kvällen som anordnas för tredje året i rad. Massa bra erbjudanden och mycket som man ville ha men inte kan köpa *suck* Var ute efter ett par höst skor då jag inte har några direkt. I alla fall inte några lite snyggare som passar bra till jeans. Det blev ett par svart, boots/käng aktiga från Skopunkten.



Boots från Skopunkten.com

Det blev ett lite halvt om halvt impuls köp faktiskt. Hade tänkt mig ett par lite billigare i typ 299:- klassen men 349:- är inte så super dyrt heller tycker jag. Tycker personligen att den här typen av skor alltid funkar liksom, oavsett övriga mode.

I övrigt blev det 60 papper för 50:- (30 för 25:-) på Panduro, har ännu inte öppnat och tittat. Ska göra det bara jag fått mat i magen.

Gick in på Change och skulle titta på ny BH, se om de hade kvar den vita jag har tittat på några gånger. Det hade de men hittade också andra fina - så klart. De hade ett jätte bra erbjudande också. Köpte man ett set från bas utbudet så fick man ett trend set eller tvärtom. Det billigaste kom med på köpet liksom. Provade några olika och fastnade för ett bas- och ett trendset och skulle då betala. Hade mitt i allt glömt bort skorna jag hade köpt så pengarna på kortet räckte ju inte alls :-( Kom i alla fall hem med EN BH så något blev det ju och dessutom som det var tänkt från början om jag nu hade köpt något alls, vilket jag egentligen inte skulle göra.



Detta var den som jag köpte. Satt som smäck :-) Hade ju gärna velat haft det andra också men så går det när man inte har mycket pengar och glömmer bort att man redan handlade det som man står och håller i. Bild på papprena kommer nog upp i scrapbloggen så småningom så kolla där om ni vill se dom. Förslagsvis efter helgen då jag kan ta med det jag fyndat på mässan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar