19 augusti 2010

Buzzador

Idag skulle jag ju ut och gå men herregud vad jag är trött. Dammsög när jag kom så jag får räkna det som vardags motion idag *haha* Ska gå till Sandgrundsudden imorgon kväll så jag tar promenaden då istället :-)

Håller just nu på och kokar pasta som ska med i matlådan imorgon. Satte på vatten och lämnade köket för datorn. Dumt gjort, glömde bort vattnet och när jag hörde något konstigt ljud så kom jag på att visst fasen, jag kokar ju vatten. Det hade näst in till torr kokat så det kunde ha gått väldigt illa men nu gjorde det inte det. Gäller bara att komma ihåg o hälla av pastan snart.

Har ni hört talas om Buzzador?? Buzzador är en mun till mun reklam. Som Buzzador är man med i kampanjer, man får prova nya produkter helt gratis, dela med sig med sina vänner och sprida budskap om produkten.
Jag är en Buzzador och jag väntar just nu på min första kampanj. Är du inte med så gå in på buzzador.com och anmäl dig (helt gratis). Skriv e1981 som värvare om du går med :-) Texten nedan har jag snott från Fröken Finemang, tack Heléne!

En Buzzador...
  • är en nyfiken person

  • gillar att vara först ut att prova nya produkter och tjänster

  • är en social person med ett stort socialt nätverk

  • gillar att diskutera med sina vänner

Vad gör en Buzzador?
får inbjudningar till kampanjer för produkter eller tjänster
läser information och anmäler sig på webben
tar emot kampanjpaket
provar själv
diskuterar med sina vänner, sprider kunskap och delar (oftast) ut varuprover dvs. Buzzar
rapporterar efter sina buzzningar genom att skicka blixtrapporter samt bilder
rapporterar på webben in sina erfarenheter av kampanjen och produkterna.
Många Buzzadorer sprider också budskapen via sin blogg, på forum, twitter, facebook, myspace och andra kanaler.

Varför blir man en Buzzador?
man gillar att prova nya produkter och tjänster
man tycker om att diskutera med sina vänner
man vill påverka utvecklingen av nya produkter
Många Buzzadorer är bloggare och Buzzadorer och Bloggare har till stor del samma drivkrafter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar