26 juni 2012

Svart

Vet inte om jag har berättat tidigare men jag jobbar dubblet denna veckan. Först gör jag mina vanliga 07.30 - 15.00 sen tar jag en liten vila på ungefär en halvtimma innan nästa pass startar. Fast då jobbar jag privat. Håller på och städar en av lägenheterna som står tom så att den är redo och klar för nästa person som ska flytta in så småningom. Har denna veckan på mig och ska egentligen vara där och städa just nu men min mage sa ifrån så det var bara att åka hem igen. Vill ju bli klar så fort som möjligt med detta så jag slipper städning på fredag och under helgen. Har visserligen inte så mycket kvar. Imorgon hoppas jag hinna med de två återstående garderoberna samt badrummet. På torsdag blir det lister, fönster, dammsuga en gång till och torka av golven. Det funkar men tar tid. Är så trött i kroppen känner jag och huvudet men efter denna vecka så har jag semester i två veckor så jag får sova och vila då istället.

Har ni några tips på bra kärleksdikter/texter på svenska?? Håller på med ett litet projekt men behöver lite hjälp. Hittar inget som jag fastnat för riktigt förutom några sångtexter som jag tänkte ta med.

3 kommentarer:

  1. Kanske dom här sidorna kan vara till hjälp?
    http://www.karleksdikter.se/karleksdikter.html
    http://www.ompoesi.se/dikter-och-poesi/karleksdikter-pa-svenska/
    http://kramamig.nu/karlek-och-relationer/karleksdikter/

    Lycka till med ditt projekt :)
    vad det nu än må vara... nyfiken i en strut ;)

    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Tack Emma!! Mitt projekt kommer att komma upp på scrapbloggen så småningom :)

    SvaraRadera
  3. Ja de känns och hålla igång,hoppas det går smärtfritt vännen.
    Åh vad pysslar du med nu för intressant tro.de ser vi fram emot och läsa se. kramis

    SvaraRadera