2 juni 2012

Lite shopping

Jag kan inte påstå att jag är på IKEA speciellt ofta men ibland så bara måste jag dit. Idag var en sådan dag och ingen som ville följa med. Eller rättare sagt; de enda jag kunde tänka mig att ha mig med var antingen upptagen/inte ville eller på resande fot hela dagen. Så det blev till att åka iväg själv. Inte mig emot så men det är ju alltid trevligare om man är fler liksom. Plus att man ser inte så ensam ut när man äter/fikar haha

Var på jakt efter mörkläggningsgardiner men hittade inte några som jag fastnade för. Jag ska ha till sovrummet nämligen. Funderar på en rullgardin istället, det har ju samma funktion ändå. Eftersom det inte blev någon gardin så blev det andra trevliga saker.



 
Också blev det lite andra små saker som jag tyckte jag behövde. Men det får bli en annan gång. Nu ska jag fortsätta tittat på "G - som i gemenskap"

2 kommentarer:

  1. hemtex har jättebra mörkläggnignsgardiner. vi har 4 st i vardagsrummet o en i sovrummet.
    I love it!!

    SvaraRadera
  2. Tack!!! Var faktiskt på väg och ringa o fråga dig för jag vet ju att ni har såna gardiner men så fick jag syn på något så glömde jag bort det haha
    Men nu vet jag!!

    SvaraRadera