28 december 2011

Julen

Ja nu är julen över för detta år och hade varit snäll det här året också.
Förutom att jag fick en ny bänkdiskmaskin från Electro Helios (bild lånad från Electro Helios hemsida)

Så fick jag också några böcker, ett gäng filmer (som jag ska ägna nyårsafton till att titta på), pyjamas byxor, mysiga strumpor, presentkort på bio, scrap saker och biljetten till NKOTBSB konserten i April :-)

OZ - säsongerna 3-6, Harry Potter & Dödsrelikerna del 1 & 2, Tomas Bodström "Idealisten", Michael Connelly "9 drakar", NKOTBSB skiva, Jamie Oliver "30 minutes meals"

Papper, pennor, alfabetsstämplar, glitter lim (guld och silver) dekorationer, Distress Ink Faded Jeans (som jag tyvärr har men ska byta till en annan färg, om det går utan kvitto), öljettsättare och paper tagger pistol plus klamrar

Mysiga strumpor, bio kort, NKOTBSB biljett, pyjamas byxor

Här är beviset att jag fick biljetten - det var både julklapp och födelsedagspresent. Nu är jag "bara" skyldig systern lite över 2000:-..............haha

3 kommentarer:

  1. Fina presenter! fotat med mobilen? :)
    jätte bra bilder!

    Kram och Gott nytt år gumman <3

    SvaraRadera
  2. Jessi - ja det är en del men så är det i våran familj.....

    Emma - ja det är fotat med mobilen. Får riktigt bra kort med den faktiskt.

    SvaraRadera