27 oktober 2011

Möblera om

Har en sån otrolig lust till att möblera om i mitt vardagsrum och plocka bort lite saker så att jag kan få plats med en liten pyssel vrå mot väggen in till badrummet. Jag tror jag har klart för mig hur jag vill ha det men frågan är om det går att genomföra. Tål att funderas på och kanske prova sig fram. Måste nog ha hjälp med det dock så det lär ju dröja ett tag innan min idé kan testas. Kanske till jul när syster är hemma på lov. Då kan jag låna pappa några timmar.

Men men det kommer säkert bli som så mycket annat i mitt liv att det är en idé, jag blir jätte ivrig och vill så gärna men så rinner det ut i sanden och blir inget alls i slutändan. Ibland funderar jag på om jag inte lider av en mild variant av ADD - samma som ADHD fast utan det hyperaktiva beteendet.

  • Jag kommer allt som oftast på en massa projekt, som också blir påbörjade ibland, men avslutar de sällan på en gång eller aldrig.
  • Jag kan bli lätt distraherad av saker och ting runt omkring
  • Jag har en tendens att tappa bort saker som är viktiga/nödvändiga
  • Tappar lätt koncentrationen förutom när jag pysslar
  • Och jag är ofta glömsk i det dagliga livet

1 kommentar:

  1. De är alltid kul att möblera om,hoppas du får tid och hjälpt med din ide.. *kram*

    SvaraRadera