14 maj 2011

Sömn

Ja den varan har jag inte fått mycket av i natt kan jag lova. Och när jag väl har sovit har det varit jätte djupt så jag inte riktigt vetat var jag varit när jag vaknat. Hatar när det blir så här. Har gått nu med en tät näsa i flera månader men har inte riktigt tagit tag i det. Jag har ändå sovit ganska bra och inte känt av det på dagtid alls.
Självdiagnosen lyder; täthet i näshålorna. Fast det kan lika gärna vara allergi av något slag.

Oavsett var det är så har jag nu också gått och blivit lite små snuvig vilket inte gör saken bättre precis. När jag snyter mig så är det alltid blod med vilket är lite oroväckande måste jag säga. Har provat alla näs sprayer som finns på Apoteket både med och utan konserveringsmedel och för allergier men inget hjälper. Så på måndag morgon måste jag ringa till Vårdcentralen och få en tid hos en läkare för undersökning. Orkar inte detta längre. Tror att detta kan vara en av orsakerna till att jag är så trött jämnt eftersom jag sover dåligt.

Idag känner jag mig mer död än levande måste jag säga men jag har en hel del städning kvar och jag ska hinna med och räkna lite också, hur det nu ska gå när hela huvudet känns som om dimman i Lützen har tagit över.

Nej nu ska jag slutföra min lunch och sen fortsätta med allt jag ska göra idag. Vem ska se Eurovision ikväll?? Hur går det tror du/ni?

2 kommentarer:

  1. =) jag ska kolla.. fast alkoholfesta oxå *ler* va tråkigt att tätheten inte verkar släppa. hoppas de blir bättre snart gumz.

    SvaraRadera
  2. ska också kolla på eurovision :)
    krya på dig!

    SvaraRadera