11 januari 2011

Vad får mig att må bra?

Dag 23 - Something that makes you feel better

Det är väldigt mycket som får mig att må bra. Det kan vara allt från att äta något gott, till att få ett sms, prata med en vän, se en bra film, ta en promenad, pyssla - ja många olika saker helt enkelt.

Just nu så mår jag bra av livet i största allmänhet faktiskt. Sen mår jag bra av att veta att mina nära o kära har det bra och är lyckliga i sina liv. Att de har personer runt om sig som gör att de mår bra och finns där för dom.

Jag mår också väldigt bra av att jag har hittat nya vänner som förgyller mitt liv mer än de någonsin kan ana. De får mig att må väldigt bra och känna mig omtyckt och betydelsefull.
Jag kan bara hoppas att de får den känslan från mig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar