5 november 2010

Smyckevisning

Igår kväll fick jag hem ett gäng tjejer som kom för att titta på och handla smycken. Det var jätte trevligt och lyckat. Det blev en hel del sålt. Tror alla köpte något eller gjorde en beställning åtminstone.

Personligen köpte jag en julklapp som jag inte tänker visa här. Mottagaren kanske läser - vad vet jag......Till mig själv köpte jag ett armband i grönt - lite wild and crazy för att vara mig *hihi* Samt en berlock i form av en ängel. Bilder kommer senare.

I övrigt så har jag äntligen fått tid för gastroskopi - 1 December 09.00 sker det. Skönt att det är på g och att det blir gjort! Det kommer nog att gå kanon bra men lite nervös är jag allt, redan.

Annars så händer det väl inte så otroligt mycket precis. Fick reda på tidigare i veckan att mina gamla - och ny gamla - idoler Backstreet Boys och New Kids On The Block ska ut på turné tillsammans nästa år!!!!!!! Helt fantastiska nyheter!!! Efterlyste här om veckan, på twitter, en gemensam turné med dessa båda grupper och nu blir det av :-) Är överlycklig och jag hoppas innerligt att de gör en världsturné av det efter USA-turnén. VILL verkligen se dom live tillsammans i Globen!!!



1 kommentar:

  1. :)) väntar på bilder...

    Det kommer gå bra med gastropin ska du se *kramar* tänk positivt ;)

    Kul att killarna spelar tillsammans! Hoppas för din skull att dom kommer att uppträda i Globen.

    SvaraRadera