12 november 2010

Presentation av mig själv

Dag ett - introduce yourself

Emma, snart 30, matematik studerande pysslare som älskar att fotografera, lyssna på musik, umgås med familj o vänner, baka, laga mat (för fler än en), surfa på nätet, resa och mycket mycket mer.

Singel sen.....eller vad tusan, det låter så deprimerande om jag skriver när senaste kapet var så det skippar vi. Det lär nog dyka upp så småningom än då. Vill inte vara singel o ensam dock, tycker det är trevligt med tvåsamhet och ser fram emot den dagen jag får uppleva det.

Mina framtidsplaner är att läsa klart matte A och B för att söka till Omvårdnadsprogrammet hösten 2011. Omvårdnad är en tre termins utbildning på KomVux och efter det blir jag undersköterska. Men mina studieplaner slutar inte där! Nej jag har tänkt att bli äldrepedagog. Vilket betyder att jag ska sysselsätta pensionärer och hitta det som passar dom bäst. Gissa om att det är många äldre som kommer börja pyssla i framtiden ;-)

I övrigt så har jag två föräldrar och en äldre syster. Jag trivs oerhört bra med mitt liv just nu även om det, som för så många andra, har sina dalar och besvikelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar