28 november 2010

Kommande vecka

Dag 14 - This week

Japp då var vi framme vid första advent och dagens inlägg. Tror jag missade ett inlägg igår va? Ja ja, det gör ju inget direkt. Så intressant är jag ju inte att läsa om precis.....

Den vecka som kommer nu är lite annorlunda mot övriga veckor.

Måndag - det är nog en helt vanlig måndag om jag ska vara ärlig. Inget speciellt som händer direkt och det är rätt skönt ändå. Känns bra att måndagar är som dom ska vara.
Tisdag - har inget planerat men skulle vilja gå en sväng på stan så vi får se vad som händer. Har inget att handla för men man kan ju alltid gå runt och kika lite önska att man hade miljoner men väljer att inte handla något för man inte behöver det *haha*
Onsdag - ja då har vi kommit in i December och det är dags för min gastroskopi. Inget jag ser fram emot direkt men det ska bli riktigt skönt att få det överstökat måste jag säga. Har ju väntat ett tag nu och den gångna veckan så har inte magen mått bra alls. Så förhoppningsvis så kan de hitta något som är knepigt så man fick svar på det hela men å andra sidan så hoppas jag samtidigt att det inte är något heller.
Torsdag och Fredag - blir nog som torsdagar och fredagar är mest tror jag. Vi ska pyssla någon dag på Arcus men jag har ingen som helst aning om när det blir. Förhoppningsvis den här veckan men det återstår att se. Jag har blivit utvald att hålla i/leda det hela men jag tänker inte anordna det, det får Helen och Eva göra.
Helgen - ja den bjuder där emot på pyssel!! Tillsammans med mamma, Helene och Christina. Ska bli skoj!! Och mysigt blir det också :-) Göra julkort och annat smått o gott. Umgås med vänner liksom.

Annars så förväntar jag mig väl ett o annat besök under veckan. Tjejer som ska hämta sina saker som finns hemma hos mig.

Vinden susar i advent
och vårt första ljus blir tänt.
Barn som har det svårt i världen,
Gud bevare dem på färden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar