10 augusti 2010

Suck

Har sovit som en stock i natt!! Igår var jag så fruktansvärt trött att jag lätt hade kunnat somna om jag bara tillät mig. Men jag vet att hade jag lagt mig när jag kom hem så hade jag aldrig somnat på kvällen så det var bara att hålla sig vaken.

När jag kom hem igår så var jag konstig i magen, bubblig liksom och var på toa några gånger men det gick över. Jag brukar bli dålig i magen bara så där men det går i regel över efter några toa besök. Trodde att det var bra imorse när jag vaknade men nej då det satte allt i gång igen efter frukost och jag blir ju helt slut efter 4-5 vändor. Fick ringa o säga att jag sitter hemma och räknar idag då jag inte riktigt litar på att magen skulle sköta sig. Inte så kul att behöva springa på toan stup i ett liksom.

Somnade dock när jag lagt mig i sängen för att vila men vaknade av att det bubblade rejält i magen igen. Nu känns det lite bättre och jag ska sätta mig med böckerna en stund. Ska till dietisten i eftermiddag och måste dess för innan få på skrift från arbetsförmedlingen (egentligen ska dom på Arcus skriva på men nu är jag ju inte där idag så det får bli ams istället). Ska hinna med o ta prover också är det tänkt och orkar jag inte det så får jag göra det en annan dag istället. Tror de öppnar lab på Gripen ganska tidigt så jag kan ju hinna innan jag börjar på morgonen också.

Känner mig väldigt snurrig dock måste jag säga och när jag rör mig så bubblar det i magen igen suck. Det är ju inte magsjukan jag har tack o lov, det har jag inte haft på 15 år eller nåt men jag vet ändå inte varför jag blir så här ibland. Kall svettas, bubblig, yr, trött, orkeslös - ska fråga dietisten om hon har någon teori.

Ont i händerna har jag också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar