5 juli 2010

Shopping

Idag var jag och min syster in till stan en sväng. Vi shoppade lite smått. Provade ne vit BH som jag mer än gärna hade köpt men inte har råd med tyvärr. Får bli en annan gång om den finns kvar i min storlek.
Vi var inne ganska tidigt då vi åkte med pappa imorse så först var vi hem till mig och vattnade blommorna och kollade läget. Har ju inte varit hemma på jätte länge men det är så skönt att vara i FIF på sommaren och framförallt när det är varmt och soligt. Det är trots allt inte så trevligt att sitta på balkongen o sola i allt oväsen från bilar och bussar. Mycket härligare att vara på landet och njuta av tystnaden.

Jag köpte en svart t-shirt och ett svart linne samt en bordsfläkt som jag ska ha i sovrummet när det är så varmt som det är :-) I övrigt sker det inte så mycket här måste jag säga. I helgen hade vi som sagt fin besök av kusiner med familjer. Mycket trevligt!! Sånt gillas och alltid lika trevligt. Är ju ganska sällan som vi träffar Malin med familj så det det är lite extra kul. Och oj vad barnen har växt!! Stora busfrön :-)

Nej nu ska jag göra något vettigt vad det nu blir. Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar