27 juni 2010

Midsommar

I år var det första midsommaren någonsin utan mormor, eller ja det var ju det där året som jag inte var med men hon var ju ändå med o firade ihop med de andra så det gäller inte riktigt tycker jag. Det var jobbigt självklart men det gick ändå bra måste jag säga. Vi åt mat och hade väldigt trevligt tillsammans. Vi hade ordnat med skattjakt för Melle vilket verkade väldigt uppskattat. Framförallt högsta vinsten - lego!!!! Dagen var räddad :-)

I lördags gjorde jag inte speciellt mycket och inte idag heller faktiskt. Har solat lite och haft premiär dopp i poolen vilket var skönt men väldans kallt.
Imorgon ska jag åka hem till stan igen även om det bara är över dagen. Måste betala räkningar, har bestämt att jag ska chatta med en vän, hinna göra och äta lunch, in till stan o köpa ny bikini bh plus hinna packa en kartong med glas innan 16.00-16.30 då det är dags att återvända till landet. Helst skulle jag vilja hinna en sväng till Ljuva Änglar också men jag hinner inte det tyvärr så jag får nöja mig med de dekorationer jag har hemma.
Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt och jag borde kanske därför vara kvar i stan en dag extra men å andra sidan är det så himla mycket skönare att kunna vara i Forshaga när det är soligt och varmt. Ligga på altanen och sola mellan doppen i poolen.

Nej nu blir det sängen.
Kramen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar