9 mars 2012

Usch o fy

Befinner mig i Forshaga för tillfället. Gick hem tidigare från jobbet igår. Blev akut illamående och det dröjde inte lång stund från det att jag kom hem innan lunchen kom på återbesök. Blev några uppkastningar till innan jag somnade för natten. Idag känns det inget alls - eller inte direkt i alla fall.
Visst är jag inte direkt pi men jag får behålla det jag stoppar i mig och jag mår inte illa. Var väl något tillfälligt. Misstänker att det var gårdagens lunch som inte kom överrens med min magen. Det var fisk- o räksoppa. Det lär dröja innan jag äter det igen kan jag lova. Har överlevt på nyponsoppa och skorpor idag haha

I övrigt så känns det helt okej måste jag säga. Är lite, eller väldigt, sugen på en laptop. Men det här med ekonomin står i min väg som vanligt. Får fortsätta drömma ett tag till.
Har dock börjat kika runt lite och är just nu sugen på en Fujitsu Lifebook AH531 15,6" laptop




bild från netonnet.se

Som sagt får fortsätta att drömma ett tag till men någon gång ska en laptop, även om det kanske inte blir just denna, flytta hem till mig. Fast min stationära kommer stanna kvar ett tag till. Kommer inte göra mig av med den i första taget inte. Den får bli min backup dator helt enkelt.

På återseende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar