23 januari 2012

Jobbet

Sitter på jobbet och har rast just nu. Dricker en kopp te och njuter av tystnaden. Det enda jag hör är surret från kylskåpet. Ser fram emot att få gå hem så jag kan göra det jag hade tänkt mig igårefter att Ann gått hem men jag hamnade vid datorn istället :-) Jag ska rensa ur skafferiet och kylskåpet samt torka hyllplanen. Har så otroligt mycket skräp i skafferiet som jag inte äter något av och datumen har gått ut för längesen på det mesta tror jag.
Har ju intr rensat ordentligt på över ett år så det är dags nu Ska också passa på o se om det inte går att göra om skafferiet så det blir större. Kanske kan ta bort en halv hylla och få in micron där sen så jag får mer plats på köksbänken tänkte jag. Har så lite utrymme i mitt kök. Har planer för mitt hem som jag vill genomföra i vår. Ska bara ta tag i det och få lite hjälp med det :-)

Nej nu ska jag återgå till arbetet. Har gått i uppdrag o göra en kladdkaka för Anneli fyller 45 idag. Det var ingen som gjorde en kaka till mig när jag fyllde, den fick jag allt göra själv men å andra sidan sa jag inget heller :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar