11 oktober 2011

Uttråkad

I väntan på att maten ska bli klar så har jag roat mig med att sätta ihop några outfits som jag tycker är snyggt på H&M's hemsida. Jag gjorde två näst intill identiska outfits för tjejen. Det enda som skiljer dom åt är skorna. Så skulle jag vilja gå klädd......


Det syns lite dåligt men den totala kostnaden för denna outfiten i svenska kronor är ca 1200:-

Och för den här blev det ca 820:- Tror faktiskt att jag tycker det var snyggast med de platta skorna till måste jag säga. Just dom bootsen på översta bilden passade inte så jätte bra men det var de enda av valen man hade som passade alls.

För killen så gick det hela på ca 1100:- En enkel, vardaglig klädsel.

Vet inte varför men jag tycker det är lite roligt att sätta ihop lite egna outfits så där.
Nu ska jag kolla maten. Och det här med videos tror jag faktiskt att jag ger upp. Orkar inte tänka ut några fler....

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag insperation!! måste besöka H&M i helgen! tack :)

    SvaraRadera
  2. Så här valde jag :) tjej - http://www.hm.com/us/s/01ZKKV
    kille - http://www.hm.com/us/s/01ZKKX

    SvaraRadera