4 augusti 2011

Trött

Trots att jag sover relativt bra om nötterna och gör inte så jätte mycket på dagarna mer än att sitta och prata med den äldre generationen så är jag super trött hela tiden!!! Mina blodvärden är bra så någon brist på nåt verkar jag inte ha. Lägger mig i god tid om kvällarna eftersom jag går upp mellan 05:45 och 06:00 på vardagarna.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli pigg. Något förslag??

Skönt att det varit så varmt och soligt i nästan två veckor. Hoppas innerligt att det håller i sig ett tag till. Trivs bäst när det är varmt även om jag också kan tycka det kan bli för varmt ibland. Bara det fläktar då och då så kan det få vara nästan hur varmt som helst.

Imorgon kväll ska jag, mamma, pappa, syster och systers sambo på Diggiloo på Sandgrundsudden. Ska bli skoj! Det har varit bra tidigare år så det blir det nog i år också skulle jag tro.

Lasse Holm, Magnus Carlsson, Magnus Johansson, Linda Pritchard, Charlotte Perrelli, Tomas Di Leva, Linda Bengtzing och Jessica Andersson

3 kommentarer:

  1. Tror inget annat hjälper mot trötthet än att sysselsätta sig med saker hela tiden. Håll igång från morgon till kväll och gör saker som du gillar, inte bara det nödvändiga ;) då tänker du inte på att du är trött. förns du lägger dig på kvällen. och då ska du sova minst åtta timmar! sen bör du vakna utvilad och fräsh.

    Hur var Diggiloo? :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. kan det vara så att du har en reumatisk sjukdom som i sig bidrar till att du blir trött?
    specielltiom at du jobbar dagligen!?!
    helene

    SvaraRadera
  3. Ja Heléne förmodligen har det med det att göra :) Fast jag sover ganska dåligt på nätterna också ibland, händer inte så ofta som tur är men det sitter i länge efteråt, så det spelar nog in det med när det väl händer.

    SvaraRadera