29 mars 2011

Fikat

Idag har jag varit till KomVux och räknat lite matte. Nu tror jag att jag förstår detta med grafiska lösningar



Ni fattar också va?? :)

Efter det mötte jag upp Jessica och Luwa på stan för en fika på Wilmas. Vi kom fram till att det var evigheter sen vi var där och fika tillsammans. Säkert ett år sen då Jessica inte var gravid vid det tillfället.

Lilla skruttan är så söt att det måste vara olagligt :) Hon mådde så gott i min famn så. Jag tyckte ju då att vi kunde låta mamma få åka hem själv och Luwa följde med mig hem men det trodde inte Jessica att pappa skulle tycka om så skruttan fick väl följa med hem då :) Ska åka dit till veckan förmodligen så jag kan mysa lite till med henne.

Efter fikat tog jag en runda på stan. Skulle köpa skydd till mobilen men fick ju ett tips av Jessica att kolla nätet först så det blev lite annat istället.
Bland annat fyndade jag på Lindex - 149:- istället för 349:-



Fast den tröjan jag köpte var brun och inte grå. Den bruna fanns inte med på hemsidan tyvärr. SUPER skön och härlig tröja och blir perfekt när det blir lite varmare ut så det räcker med en tröja och t-shirt liksom. Det blev också ett vanligt vitt linne från Gina Tricot och ett stopp på Apoteket för lite bra-att-ha saker.

Nu ska det bli middag sen får vi se vad det blir för roligt under resten av kvällen.

1 kommentar:

  1. Ja de var väldigt trevligt och fika med dig. Hon trivdes ju som fisken i vattnet. Men så är hon ju dotter till mig. =) Vi ser fram emot ditt besök... *kram *kram*

    SvaraRadera