22 juni 2010

Busy bee

Egentligen har jag hur mycket att göra som helst men jag har inte gjort något av det!!

Jag ska åka hem till mor o far imorgon och innan dess ska jag på ett möte kl. 11, har tänkt att träna kl. 13, sen vill jag till Pappersarken o handla på mig lite saker inför sommaren då hon kommer att ha stängt fram till Augusti plus att jag vill med och handla också. Sen har jag inte packat alls, har ett kort jag ska skicka imorgon som jag måste göra klart och det finns disk att ta hand om. Klockan är nu 20.30 och jag har haft hela veckan på mig!!!! MEN det är ju så himla mycket roligare att göra allt annat som t.ex. göra en ny blogg..........

Varför har jag ingen själv disciplin för????? Hur lär man sig sånt? Ja ja det är väl lika bra att sätta igång då. Tänkte att jag skulle hinna med och äta middag också mellan allt jag ska göra. Samma gäller för imorgon, lunch ska klämmas in med och helst före träningen annars kommer jag att svimma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar